Spune ???



Nu ma intreba cum sunt
cand sunt tacut prea multa vreme ...
poate ma prefac
sau poate sunt cazut intr-o prapastie a durerii
pentrut ca nu am un loc sigur unde sa fiu !

Nu imi spune ca merit lucruri mai bune 
cand te ranesc si nu ma mai vrei 
spune mi ca sunt un idiot ...
si ca nu esti surprinsa 
spunemi adevarul asa cum e el 
pentru ca nimeni nu o va face 


Intelege 
cand te iert , o fac fara sa ma gandesc
la lucrurile facute 
chiar daca m-ai ranit e 1000 de ori 

Dar spune-mi te simti bine ?
spune mi daca e vina mea ?
dar nu imi spune : lasa ...
o sa treci peste 
Asta nu e de iertat !

Spunemi o sa fi intodeauna aici ?
si dupa dovedeste asta ...

Deci spunemi ma iubesti ?
Te pot suna ? la ora 6 dimineata ?
10 sau orice ora a zile sau a noptii ?
cand soare doarme 
sau in teroare noptii negre 
m-a lasat ingetat si pietrificat
gandindu-ma la un viitor singuratic.

Spunemi ma iubesti ?

Albert ionut

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu