Neata ...

M-am trezit ...
am mers in bucatarie sa imi beau cafeaua 
ca in fiecare dimineata
si ploua ...
Nu !  nu in inima mea ,
Afara ploua ...poate ingeri plang la fel ca mine
de dorul tau
Dar imi place sunet picaturilor de ploaie
care se lovesc de geamul meu
cel mai mult imi place dupa ploaie


e ca dupa ce ma cert cu tine 
iar dupa vi la mn si facem dragoste

Dupa ...
totul infloreste din nou 
o explozie de culoare , caldura si razele soarelui
asta se intampla si in inimile noastre ?

Imi place cum miroase aerul 
dupa ce-a mai mare furtuna si ploaie 
iubesc rasaritul soarelui si apusul
toate se regasesc in tine 
toate ...
Iti iubesc ochii, buzele , sani , tot corpul tau divin 
iubesc cand imi zici ca ma iubesti
de fiecare data cand imi zici te iubesc
felul in care buzele tale se misca 

Si din nou imi lipsesti si ma uit la pozele tale 
o sa adorm visandute din nou si in aceasta noapte 
ca si in celelalte ....


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu